Monday, April 14, 2008
Tak Habis Habis
Kemalangan bertubi tubi.

Pada hari Jumaat pagi, router saya telah membuat keputusan untuk meninggal saya and keluarga saya. Dengan hati yang cemas, saya telepon Streamyx untuk menghidupkan nia semula tetapi ia enggan and putus asa.

Kegilaan melanda saya kerana saya tidak boleh hidup tanpa melayanari web walaupun untuk sehari.

Tidak apa...Hari sabtu, setelah gagal jarum cucuk (Pin Point) kereta yang saya suka, justeru beranjur ke jamuan perpisahan untuk sahabat gua mabel. Pada hari malam, eve yang amat malang dan cuai muncul sekali.

Kali ini, bukan sahaja saya hantuk kedua-dua siku aku, tetapi juga kepala saya and juga tangan (arm, not hand)saya.

Sekarang...saya bagai "onion head" ini >>>>

Saya akan mempamerkan kecederaan saya bila saya ada masa untuk mengambil gambar sebagai memori hari tersebut.

Hari ini juga hari pertama saya berjuang dengan semua orang dalam dunia pekerjaan(working world) Akhirnya, sekurang-kurangnya saya tidak menganggur lagi.


** I don't know why suddenly i want to blog in BM. But at least now i know how merosot my BM is since F5. WTF!

I hope you people understand my BM. Haiz...

Labels:

 
posted by Eve at 4:24 PM | Permalink |


13 Comments: